
משנת 2001 אנחנו מלווים ארגונים ומוסדות מהמובילים במשק בהקניית מיומנויות לביצוע התפקיד ובהטמעת שינויים.
מה שעומד לנגד עינינו הנו משולש שלושת הגורמים להצלחה: לקוחות, עובדים ומנהלים.
מטרתינו להקנות את הכלים הטובים ביותר לעובדים בכדי שהם יצליחו לעשות את הקפיצה הבאה שלהם ויצמצמו את הפער בין המקום שבו הם נמצאים למקום שהם רוצים להגיע אליו.
אנחנו מאמינים שעובדים מרוצים ומסופקים יצליחו להביא תוצאות טובות, עובדים מתוסכלים לא יצליחו להגיע למימוש יכולותיהם ויתחילו לחפש את הדבר הבא מחוץ לארגון ולעיתים בעודם בארגון.
השירותים שלנו עוסקים בפיתוח ארגוני-פיתוח תהליכי עבודה והדרכות לעובדים ולמנהלים.
השירותים שלנו מבוססים על ידע וניסיון ענף עם מאות ארגונים ובעלי עסקים .
שירות ,מקצועיות, אנושיות ומצוינות הם הערכים שמובילים אותנו.
אנחנו מאמינים בתקשורת מקדמת יחסים-תקשורת שמאפשרת שיח ודיאלוג מעצים ולא מצמצם.
בכל אחת מההכשרות שלנו אנו שמים דגש על מצוינות בתקשורת שבאה לידי ביטוי בתפיסת תקשורת מקדמת יחסים. אנו משלבים מיומנויות התנהגותיות לצד מיומנויות ארגוניות ועסקיות
ורואים תוצאות מרשימות ביותר.
באתר זה ניתן לראות רק חלק קטן מההכשרות שלנו, רוב ההכשרות והתהליכים שלנו נבנים אחרי אבחון ואיתור הצורך
ומתוך התאמה לצורכי הלקוחות שלנו ובשיתוף עימם.
בין לקוחותינו במהלך השנים נמנים:
בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק יהב, הבנק הבינלאומי הראשון, בית חולים הדסה עין כרם, משרד החינוך, שרותי בריאות כללית, בית החולים לבריאות הנפש אברבנל, רשות שדות התעופה, חברות ביטוח כלל, שומרה, משרד ראש הממשלה, צה"ל, אוניברסיטת בר-אילן רשות המיסים, חברת בזק
ניתן לראות המלצות בדף ארגונים ממליצים.
מתוך הבנה עמוקה של האתגרים וההזדמנויות בעולם העסקי המשתנה במהירות. אנו מתמחים בפיתוח ארגוני ובהכשרת עובדים ומנהלים, ומאמינים כי השקעה בתחומים אלו היא המפתח לצמיחה, חדשנות והצלחה מתמשכת.
אנו מציעים תהליך מקיף ומותאם אישית, שנועד לחזק את היכולות הארגוניות שלכם ולמקסם את הפוטנציאל הגלום בהון האנושי בארגון. התהליך שלנו כולל:
- אבחון וניתוח צרכים: נלמד את הארגון שלכם לעומק, נזהה את נקודות החוזק, האתגרים והיעדים העסקיים לצד הארגוניים, ונבין אילו מיומנויות וכישורים נדרשים להשגתם.
- פיתוח ארגוני : נבנה יחד תוכנית עבודה שתכלול תהליכי שיפור במבנים ארגוניים, בתהליכי עבודה, בתקשורת הפנים-ארגונית ובגיבוש תרבות ארגונית תומכת וצומחת.
- הכשרת מנהלים: נפתח ונעצים את המנהלים שלכם במגוון תחומים קריטיים, כגון מנהיגות ניהולית חיובית, ניהול צוותים, קבלת החלטות, ניהול זמן,הנעת עובדים, תקשורת מקדמת יחסים פיתוח אישי ועוד.
- הכשרת עובדים: נספק הכשרות ממוקדות שישפרו את מיומנויות העובדים בתחומים רלוונטיים לתפקידם, כגון תקשורת מקדמת יחסים,מצוינות בשירות ומכירות, חדשנות, עבודת צוות, ניהול זמן, ניהול עצמי וניהול משימות ועוד.
- ליווי ויישום: נלווה אתכם לאורך כל התהליך, נוודא הטמעה אפקטיבית של השינויים והכלים הנלמדים, ונמדוד את התוצאות להבטחת ההשפעה המרבית.

תקשורת מקדמת יחסים

סדנא חוויתית, מלאה באנרגיה, מחברת בין המשתתפים לצד הקניית כלים פרקטיים .
תקשורת מקדמת יחסים מאפשרת לשפר פלאים את עבודת הצוות, הניהול והתקשורת עם הלקוחות ומחזקת את האסרטיביות
מסייעת לפתוח דלתות בקלות ולמנף תהליכי שרות ומכירה ולאפשר למנהלים לייצר צוותים העובדים בסינרגיה מצוינת.
דניאלה (איילה) חסקלוביץ פיתחה את תפיסת תקשורת מקדמת יחסים שעימה היא עובדת מעל לשני עשורים ושמה דגש על תקשורת בינאישית ותוך אישית המשלבת גם אינטלגנציה רגשית גבוהה.
המשתתפים בהכשרה המבוקשת שלנו, יקבלו כלים מצוינים ליצירת תקשורת שמקדמת את היחסים ומעמיקה אותם.
הם ילמדו כיצד יוצרים כימיה מהירה, מהם סגנונות תקשורת שונים ,מהי שפת גוף מקדמת וכיצד אנו מזהים את הטריגרים שמקפיצים ומפעילים אותנו באינטראקציות השונות וכן חידוד הרווחים ביצירת תקשורת שמקדמת את היחסים הן ברמה האישית והארגונית וזאת תוך כדי למידה פשוטה ומהירה כיצד לזהות באופן ברור ומדויק מהם המניעים והצרכים של האדם שאיתו אנחנו באינטראקציה.
הסדנא מאפשרת למשתתפים ללמוד לקחת אחריות אישית על התקשורת שלהם באופן אסרטיבי ולייצר מרחב מאפשר לכל מי שנמצא עמם באינטראקציה.
בנוסף, כיצד נותנים מענה לאתגרים והתנגדויות של האדם שעימו אנו באינטראקציה וכיצד להצליח לרתום אותו אלינו.
סדנא מצוינת זו יכולה לתת מענה :
1.לשיפור תהליכי השירות אל מול הלקוח.
2.לשיפור תהליכי המכירה .
2.לשיפור עבודת הצוות ועבודת ממשקים.
3. לשיפור וחיזוק מיומנויות ניהוליות.
4. וכמובן גם לחיים האישיים.
מאות עובדים ומנהלים בארגונים מובילים במשק עברו הכשרה מוצלחת זו ודיווחו שמערכת היחסים הן בצוות בין הקולגות, עם ההנהלה ועם הלקוחות השתפרו פלאים .
להזמנת סדנת תקשורת מקדמת יחסים
מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים ונחזור אליכם בשמחה
דוא״ל: [email protected]
טל׳: 074-7025626
054-2230058
אומנות ניהול הזמן והניהול העצמי-תפיסה חדשנית

ניהול זמן אפקטיבי מתחיל בניהול עצמי וממשיך בניהול המשימה והעובדים.
מיומנות חשובה זו מתעצמת בפרט בעידן שהכל מהיר,נגיש וישנה דרישה שהכל יעשה כאן ועכשיו
הידע כיצד להשתמש במיומנות זו באופן נכון לטובתינו היא חשובה מאוד בין אם מדובר בניהול עצמי ,ניהול אחרים וניהול משימה.
סדנא זו מביאה תפיסה אחרת וחדשנית בנושא ניהול הזמן ומתחברת גם לסגנונו האישי של האדם שמנהל את התהליך לצד טכניקות פרקטיות לניהול משימה ועובדים.
מיומנויות נכונות לניהול הזמן מסייעות להיות אפקטיביים, ממוקדים ובעלי יכולת למגר את בזבזני הזמן וכל זאת לצד היכולת להתמודד עם הלחץ שאליו אנו חשופים במציאות היומיומית.
לחץ "האורב" לנו ומנהל אותנו שעות נוספות מטרפד פעמים רבות את היכולת לנהל את הזמן באופן אפקטיבי.
לחץ ומתח(The Stress Response) הם תגובות דחק של הגוף והם חלק מהגורמים שיכולים להפריע לניהול אפקטיבי של הזמן.
בסדנת ניהול זמן, ניהול עצמי וניהול המשימה, המשתתפים יקבלו לא רק כלים לניהול המשימה ברמה הפרגמטית אלא גם יבינו מהו השורש של הקושי בניהול הזמן והניהול העצמי וכיצד עושים זאת אחרת.
המפגש נותן כלים מצוינים ללמוד לנהל את עצמינו אפקטיבית תוך כדי הבנת רעשי הרקע ושורש הקושי וכיצד יוצרים שינוי לניהול זמן אפקטיבי.
המפגש יסייע:
להכיר את בזבזני הזמן.
את הגורמים שמנהלים אותנו?
וכיצד אנו לוקחים פיקוד ומנהיגות על הניהול העצמי וניהול הזמן.
להשארת פרטים והזמנת הסדנא
דוא״ל: [email protected]
טל׳: 074-7025626
054-2230058,

קורס פיתוח מנהלים.
מנהיגות מצמיחה כנפיים-
מנהיגות ניהולית חיובית
בשביל לייצר הנהלה מצוינת, צריך לדעת כיצד לרתום בצורה מעצימה עובדים, לנהל אנשים מתוך הקשבה אמיתית לצרכים שלהם, להוביל אותם למשימה בצורה מעצימה ומקדמת,
ובד בבד לנהל תהליכים ושגרות עבודה המקדמים את היעדים של החברה תוך כדי הטמעתם באופן מיטבי.
מנהלים ומנהלות שיהיו מחוברים לתפיסה זו של מנהיגות ניהולית חיובית, ידעו לזהות את העוצמות של עובדיהם, להעצימם ולהובילם קדימה וידעו כיצד לייצר תהליכי חניכה, משוב והערכת עובדים באופן מיטבי.
ובנוסף ,ידעו לערוך ניהול מטריציוני מצוין עם הממשקים השונים ולשמש מודלינג חיובי ומקצועי עבור עובדיהם.
ההכשרות מקנות כלים כיצד לעשות.
חלק מהתכנים יעסקו ב:
1. גיבוש תפיסת התפקיד והזהות הניהולית מתוך מקום מקדם ומנהיגותי .
2. כלים ליצירת מעורבות והשפעה בתהליכי הניהול.(הבניית אסטרטגיה וחזון ניהולי)
3. מיומנויות בתקשורת מקדמת יחסים ואסרטיביות בתהליך הניהולי,
תוך כדי זיהוי צורכי העובדים.
4. כלים לתהליכי מישוב והערכת עובדים מתוך מנהיגות חיובית.
5. ניהול זמן, ניהול עצמי וניהול ממשקים.
6. הבניית שגרות עבודה אפקטיביות.
7. הצבת יעדים ובניית תוכניות עבודה ופעולה אפקטיביים.
8. מה בין ניהול ישיר לניהול מטרציוני?
9. כלים ומיומנויות להנעה לפעולה וליצירת מוטיביציה והנעה בקרב העובדים.
10. הצבת יעדים וקבלת החלטות כחלק מהתפקיד הניהולי.
11. דילמות ואתגרים בניהול -שיח עמיתים.
המנהלים והמנהלות שישתתפו בקורס ירכשו כלים ניהוליים לביצוע תפקידם המבוססים על ניסון ענף מהשטח לצד מיומנויות התנהגותיות (מעולם הפסיכולוגיה החיובית ,ה-NLP
תקשורת מקדמת יחסים ועוד)
וכן על פי הצורך יתבצע ליווי ויעוץ אישי להבניית שגרות עבודה, ניהול עצמי נכון, ניהול זמן והתמודדות עם דילמות אישיות וניהוליות שעולות.
בין המנהלים שעברו הכשרות אצלנו נמנים: מנהלי סניפי בנקים: בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק דיסקונט, מנהלי צוותים במחלקות הIt, מנהלי מחלקות בבתי חולים, רשות שדות התעופה, חברת בזק, ועוד.
מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים
דוא״ל: [email protected]
טל׳: 074-7025626
054-2230058

מצוינות בשירות ומכירה.
מצוינות במתן שירות היא הבסיס להצלחה של כל ארגון.
שירות מוכר, הנו שילוב מושלם בין שירות למכירה.
שירות מוכר הוא גישה בתחום השירות הלקוחות, שבה נציגי השירות אינם רק פותרים בעיות, אלא גם מזהים הזדמנויות למכירות נוספות. זהו שילוב אסטרטגי בין שני תחומים, שמאפשר לחברות להגדיל את ההכנסות, לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולבנות מערכות יחסים ארוכות טווח.
במהלך השנים ליווינו מאות עובדים ומנהלים בארגונים שונים בהכשרות לשיפור תהליכי השירות והמכירה ובפרט כיצד לייצר מערכות יחסים מצוינות עם הלקוחות הן בשירות מגיב והן בשרות מוכר.
כמו כן הכשרנו עובדים בהקמת מרכזי שירות (ברשות שדות התעופה במוסדות בטחונים ובארגונים נוספים)
ההכשרות שמות דגש על הקניית מיומנויות מצוינות לנותני השירות לשיפור התקשורת עם הלקוחות וזיהוי מהיר ומותאם של הצרכים שלהם.
וכן הבניית שגרות עבודה אפקטיביות לצד הבנת צורכי ומניעי הלקוחות, הכרות עם המאפיינים שלהם והיכולת לתת להם מענה מקצועי ואיכותי תוך כדי זיהוי התנגדויות שעשויות לעלות מהשטח.
מצוינות בשירות גם ממקסמת את תהליכי המכירה.
מטרת התהליכים וההכשרות היא לבנות יחד אתכם מנגנון שירותי שנותן מענה מדויק וייחודי לשביעות רצונו של הלקוח תוך מתוך SLA מותאם לקהל היעד המקצר את זמני תגובת הלקוחות, נותן מענה מקצועי ויוצר תקשורת מצוינת עם הלקוחות דרך הבנת מסע הלקוח.
התהליך מתבצע על ידי בניית תהליכים ארגוניים, הדרכות, סדנאות, הטמעה ועוד.
אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר לתיאום פגישה
או להשאיר פרטים
דוא״ל: [email protected]
טל׳: 074-7025626
054-2230058

סדנה למיומנויות עמידה מול קהל והעברת מסרים
עובדים רבים במהלך עבודתם נדרשים לערוך פרזנטציות, להעביר מסרים ולהביע עמדות בדיונים, יחד עם זאת ישנם לא מעט עובדים ומנהלים שמתקשים וחוששים לעשות זאת.
הדרכה זו תקנה מיומנויות מצוינות בהעברת מסרים ויכולת לספר את הסיפור שלהם באופן בהיר, ממוקד, מעניין ובהתאם לקהל היעד.
מיומנויות העברת מסרים חשובות מאוד ויש ללמוד כיצד לעשותן על הצד הטוב ביותר. וכן לדעת את ההבדלים בין תוכן לתהליך.
המפגשים יקנו מתודות, מודלים ותרגולים הלכה למעשה תוך כדי חיזוק תחושת המסוגלות העצמית.
סדנה ממוקדת לעמידה מול קהל והצגת נושא:
חמישה מפגשים שיכללו: הצגה עצמית, הצגת נושא באופן אפקטיבי, מיומנויות בעמידה מול קהל ותרגול פרזנטציות הלכה למעשה.
***בנוסף ישנה הדרכה ייעודית למדריכים
מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים
דוא״ל: [email protected]
טל׳: 074-702562698
054-2230058

הנחייה וליווי של צוותים חינוכיים
אנו מנחים הכשרות ותהליכים לצוותים חינוכיים ולתלמידים בבתי ספר ,במרכזי פסג"ה ובאקדמיה.
אנו מאמינים שלמידה והתפתחות מתוך אהבה הם אבני היסוד לגדילה ולצמיחה.
למידה חוויתית דינמית מתוך תקשורת מעצימה מאפשרת לעשות זאת.
יש לנו מגוון רחב של הכשרות ייחודיות בהתאמה לתלמידים ולצוותים החינוכיים.
ניתן להכנס לדף הכל מתחיל בחינוך באתר
הכל מתחיל בחינוך.
מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים
דוא״ל: [email protected]
טל׳: 074-7025626
054-2230058
לחזק את מי שאני -פיתוח מיומנויות התנהגותיות כולל כלים לקבלת החלטות ובחירה מתוך נאמנות לעצמנו .

סדנא מצוינת של מספר מפגשים שנותנת כלים ליצירת חשיבה מקדמת הכרות עם תהליכי החשיבה שלנו, ללמוד מה משפיע על הרגשות שלנו וכיצד למצוא בתוכנו כוחות וקולות מחזקים ולא לפעול ממקום תגובתי
וכמובן להתחבר לחוזקות שלנו, שיסייעו בידינו למצוא פתרונות באופן מהיר, ללמוד תהליכים בקבלת החלטות שיאפשרו לפעול מתוך מנהיגות אישית וסביבתית
ונאמנות עצמית, דהיינו לקבל החלטות מתוך הבנה עמוקה של הערכים, הצרכים והרצונות האישיים שלנו. על ידי הכרות עצמית, של הקשבה לקול הפנימי שלנו ובחירה בדרך חיים אותנטית.