הכל מתחיל בהשקעה בעובדים שלך

משנת 2001 אנחנו מלווים ארגונים ומוסדות מהמובילים במשק בהקניית מיומנויות לביצוע התפקיד ובהטמעת שינויים.
מה שעומד לנגד עינינו הנו משולש שלושת הגורמים להצלחה: לקוחות, עובדים ומנהלים.
מטרתינו להקנות את הכלים הטובים ביותר לעובדים בכדי שהם יצליחו לעשות את הקפיצה הבאה שלהם ויצמצמו את הפער בין המקום שבו הם נמצאים למקום שהם רוצים להגיע אליו.
אנחנו מאמינים שעובדים מרוצים ומסופקים יצליחו להביא תוצאות טובות, עובדים מתוסכלים לא יצליחו להגיע למימוש יכולותיהם ויתחילו לחפש את הדבר הבא מחוץ לארגון ולעיתים בעודם בארגון.

השירותים שלנו

השירותים שלנו מבוססים על ידע וניסיון ענף עם מאות ארגונים .
שירות,מקצועיות, אנושיות ומצוינות הם הערכים שמובילים אותנו.
אנחנו מאמינים  בתקשורת מקדמת יחסים-תקשורת שמאפשרת שיח ודיאלוג מעצים ולא מצמצם.
בכל אחת מההכשרות שלנו אנו שמים דגש על מצוינות בתקשורת שבאה לידי ביטוי בתפיסת תקשורת מקדמת יחסים.
באתר זה ,ניתן לראות רק חלק קטן מההכשרות שלנו, רוב ההכשרות שלנו נבנות מתוך התאמה לצורכי הלקוחות שלנו ובשיתוף עימם. 

מצוינות בשירות ובמכירה וניהול מו"מ מנצח.

במהלך השנים ליווינו מאות עובדים ומנהלים בארגונים שונים בהכשרות לשיפור תהליכי השירות והמכירה ובפרט כיצד לייצר מערכות יחסים מצוינות עם הלקוחות הן בשירות מגיב והן בשרות מוכר.
ההכשרות שמות דגש על הבנת צורכי ומניעי הלקוחות, הכרות עם המאפיינים שלהם והיכולת לתת להם מענה מקצועי ואיכותי תוך כדי זיהוי התנגדויות שעשויות לעלות בשטח. 
ההכשרות נעשות על פי תפיסת "תקשורת מקדמת יחסים ושיטת המניעים" וכן כלים ומתודות ייחודיות מעולם הפסיכולוגיה החיובית,
ה-NLP ועוד שיטות יישומיות הלכה למעשה שהוטמעו בשטח בארגונים מובילים ובקרב בעלי עסקים.   
בנוסף, במהלך ההכשרות אנו שמים דגש על הבניית SLA מותאם לקהל היעד שמטרתו לקצר זמני תגובה ללקוחות, לעבוד מתוך יחס אישי והוגן ולתת מענה מקצועי העונה לצורכי הלקוחות.

אנחנו שמים את השרות במרכז ופעמים רבות מקדמים בעזרתו את המכירות וכן מקנים מיומנויות מכירה חדשניות. 
במהלך השנים תהליכים אלו יצרו שביעות רצון גבוהה, מצוינות בשרות והעלאת המוטיבציה בקרב העובדים והמנהלים.
התהליך מתבצע על ידי הדרכות, סדנאות, צוותי שיפור, ליווי אישי והטמעות בשטח. 
אתם מוזמנים ליטול חלק בשינוי שאנו עורכים בתפיסת השירות והמכירה בקרב העובדים והמנהלים ולייצר שביעות רצון גבוהה בקרב העובדים והלקוחות.  

   

סדנה לניהול זמן, ניהול עצמי וניהול לחצים בראייה חדשנית.

ניהול זמן אפקטיבי מתחיל בניהול עצמי וממשיך בניהול המשימה והעובדים.
מיומנויות נכונות לניהול הזמן מסייעות להיות אפקטיביים, ממוקדים ובעלי יכולת למגר את בזבזני הזמן וכל זאת לצד היכולת להתמודד עם  הלחץ שאליו אנו חשופים במציאות‭ ‬היומיומית.
 לחץ‭  ‬"האורב"‭ ‬לנו‭ ‬ומנהל‭ ‬אותנו‭ ‬שעות‭ ‬נוספות  מטרפד פעמים רבות את היכולת לנהל את הזמן באופן אפקטיבי.‭
לחץ‭ ‬ומתח‭(‬The Stress Response‭) ‬ הם‭ ‬תגובות‭ ‬דחק‭ ‬של‭ ‬הגוף  והם  חלק מהגורמים שיכולים להפריע לניהול אפקטיבי של הזמן.

כאשר‭ ‬אנו לא‭ ‬מנהלים‭ ‬את‭ ‬התגובות‭ ‬כהלכה‭ ‬הן‭ ‬עלולות‭ ‬ליצור‭ ‬נזקים‭ ‬רבים, ‬בינהם‭ ‬נזקים‭ ‬פיזיים, ‬רגשיים ומקצועיים. ‬
סדנה ייחודית זו נותנת כלים מעשיים וייחודים שמסייעים לנהל נכון את שגרות היום, לזהות את בזבזני הזמן ולשים דגש
על ניהול עצמי נכון, ניהול סביבת העבודה ועמידה במשימות שלנו.
סדנה ייחודית זו מביאה תפיסה חדשנית אודות ניהול זמן. 

STORYTELLING והעברת מסרים

עובדים רבים במהלך עבודתם נדרשים לערוך פרזנטציות, להעביר מסרים ולהביע עמדות בדיונים, יחד עם זאת ישנם לא מעט עובדים ומנהלים שמתקשים וחוששים לעשות זאת.
הדרכה זו תקנה מיומנויות מצוינות בהעברת מסרים ויכולת לספר את הסיפור שלהם באופן בהיר, ממוקד, מענין בהתאם לקהל היעד. 
מיומנויות  העברת מסרים חשובות מאוד ויש ללמוד כיצד לעשותן על הצד הטוב ביותר.
לא בכדי נאמר  "אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני". 
המפגשים יקנו מתודות,מודלים ותרגולים הלכה למעשה תוך כדי חיזוק תחושת המסוגלות העצמית. 
***בנוסף ישנה הדרכה ייעודית למדריכים   

 

תקשורת מקדמת יחסים בחיי העבודה ובמשפחה, כלים להצלחה ולחיזוק עבודת הצוות.

הבסיס לכל מערכת יחסים, בין אם היא במשפחה,
במקומות העבודה בין הקולגות או עם הלקוחות ,במערכות חינוכיות ובין חברים זו התקשורת.

תקשורת מתחלקת לתקשורת בינאישית ותקשורת תוך אישית.
תקשורת תוך אישית כוללת את הדימוי העצמי שלנו, תפיסת הערך העצמי, הביטחון שלנו בעצמנו והשיח הפנימי שאנו מנהלים בנינו לבין עצמינו, מה שמשפיע הלכה למעשה גם על ההתנהגויות שלנו.
תקשורת בינאישית, כוללת את השיח שלנו עם האחר. 

תקשורת מצוינת, פותחת דלתות בקלות, מותירה רושם מצוין ומאפשרת להעביר מסרים באופן ברור וממוקד ומעל לכל לייצר כימיה והשפעה מהירה. 
מפגש זה יקנה כלים מתוך תפיסת תקשורת מקדמת יחסים כיצד ליצור תקשורת מיטבית זו בחיי היומיום, במקומות העבודה עם הקולגות,לקוחות  ובחיי המשפחה.
מיומנויות אלו הכרחיות וחשובות מאוד ואף מאפשרות לזהות בקלות  סגנונות תקשורת שונים של בני האדם ולרתום אותם אלינו, מה שחשוב ומסייע בכל מסגרת שהיא. 

ידוע כבר שנים רבות שלא מספיק להיות
רק בעלי IQ גבוה שזו מנת משכל גבוהה, אלא חשוב מאוד להיות  בעלי EQ גבוה שזו אינטלגנציה ריגשית גבוהה.(לעיתים אף חשוב יותר)
האינטלגנציה הרגשית והאסרטיביות פותחות המון דלתות ומאפשרות לייצר מערכות יחסים מאוזנות,לזהות סיטואציות ולזהות את האדם שנמצא מולינו וכך לדעת מה מניע אותו וכיצד לרתום אותו אלינו בעזרת אמפטיה רגשית.
מפגש  זה נותן כלים ומיומנויות כיצד לייצר תקשורת מצוינת שפותחת דלתות ומסייעת למנף קשרים, לשפר את עבודת הצוות ולייצר שיתופי פעולה וכיצד לפעול באופן אסרטיבי בכל תחום שנבחר.  

תקשורת שמקדמת יחסים, מאפשרת לזהות מהם הכפתורים שמקפיצים אותנו ואת האנשים סביבנו וכיצד לייצר כימיה מהירה.

במהלך המפגש המשתתפים יזהו את מרכיבי התקשורת מקדמת יחסים, יכירו את ההבדלים הקיימים בין סגנונות שונים של בני אדם וכיצד יוצרים חיבורים וכימיה מהירה עמם.  
המשתתפים יחשפו אל מימדי התקשורת המילולית והתקשורת שאינה מילולית (שפת גוף, אנרגיה ועוד) הם יכירו את מאיצי האנרגיה.
הם ילמדו לנהל מו"מ בצורה אפקטיבית ולזהות התנגדויות אמיתיות או מדומות בעבודה ובמשפחה.
לסיכום: המשתתפים יחשפו  למגוון רחב של שיטות שיאפשרו להם לייצר תקשורת מצוינת הן בסביבת העבודה עם הקולגות, עם המנהלים ועם הלקוחות ובחיי היומיום גם במעגל המשפחתי .  
המפגש כולל גם הדגמות ומשפר פלאים את עבודת הצוות.

מפגש שכולו חוויה, מפגש שמועבר בעשרות ארגונים עסקיים וממשלתיים כאחד ולקהל הרחב.  

מנהיגות מצמיחה כנפיים-מיומנויות ניהוליות.

בשביל להיות מנהל מצוין צריך לדעת כיצד לרתום בצורה מעצימה עובדים, לנהל אנשים מתוך הקשבה לצרכים שלהם ולהוביל אותם למשימה בצורה מעצימה ומקדמת. מנהל שהוא מנהיג ידע לזהות את העוצמות של עובדיו, להעצימם ולהובילם קדימה.     
ההכשרות מקנות כלים כיצד לעשות.  
המנהלים משתתפים בקורס שמקנה להם כלים ניהוליים לביצוע תפקידם על הצד הטוב ביותר ומתוך מנהיגות אישית וסביבתית  וכן ליווי ויעוץ אישי להבניית שגרות עבודה, ניהול עצמי נכון, ניהול זמן והתמודדות עם דילמות אישיות וניהוליות שעולות. 
בין המנהלים שעברו הכשרות אצלנו נמנים: מנהלי סניפי בנקים: בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק דיסקונט, מנהלי צוותים במחלקות הIt, מנהלי מחלקות בבתי חולים ועוד.       

הנחייה וליווי של צוותים חינוכיים

"הכל מתחיל בחינוך".
אנו מנחים הכשרות ותהליכים לצוותים חינוכים ולתלמידים.
אנו מאמינים שלמידה והתפתחות מתוך אהבה הם אבני היסוד לגדילה ולצמיחה.
למידה חוויתית דינמית מתוך תקשורת מעצימה מאפשרת לעשות זאת.
יש לנו מגוון רחב של הכשרות ייחודיות בהתאמה לתלמידים ולצוותים החינוכיים.
לקבלת הצעה מותאמת הנכם מוזמנים לפנות אלינו.

מפתחים חוסן אישי ומקצועי: שמים דגש על היש.

מטרת הסדנה לאפשר למשתתפי הסדנה לפתח מנהיגות אישית וחוסן אישי ולעבור תהליך חוויתי עוצמתי שיאפשר להם הסתכלות מעמיקה על תחומי החיים בהם הם רוצים ליצור שינוי תוך כדי זיהוי העוצמות הקיימות בתוכם.  

הסדנה משלבת כלים ומיומנויות מעולם ה-NLP ומתפיסת תקשורת מקדמת יחסים,הפסיכולוגיה החיובית ומיינדפולנס.
הסדנה מאפשרת  למשתתפים לקבל כלים שיסייעו להם בעבודתם השוטפת ובחיי היומיום
בין היתר כיצד להגדיר את המטרות שהם רוצים להשיג, כיצד לנהל שיח פנימי אפקטיבי, כיצד לייצר וויסות רגשי, וויסות ממתחים ולחצים ועוד.

הסדנה מאפשרת הסתכלות פנימית תוך כדי הנעה לעשייה הלכה למעשה. ZOOM IN-ZOOM OUT.
בכדי ליצור את מה שאנו רוצים עלינו להיות במודעות ומחוייבים למטרה וכן משוחררים מקולות סותרים וקונפליקטים פנימיים המעכבים אותנו מלהשיגה.
סדנה ייחודית שיוצרת סינרגיה בין הצוותים ומקנה כלים אישיים וקבוצתיים כאחד.
 הסדנה הועברה לצוותים רפואיים בבתי חולים,במסגרות חינוכיות ובארגונים עסקיים .