הכל מתחיל בהשקעה בעובדים שלך

משנת 2001 אנחנו מלווים ארגונים ומוסדות מהמובילים במשק בהקניית מיומנויות לביצוע התפקיד ובהטמעת שינויים.
מה שעומד לנגד עינינו הנו משולש שלושת הגורמים להצלחה: לקוחות, עובדים ומנהלים.
מטרתינו להקנות את הכלים הטובים ביותר לעובדים בכדי שהם יצליחו לעשות את הקפיצה הבאה שלהם ויצמצמו את הפער בין המקום שבו הם נמצאים למקום שהם רוצים להגיע אליו.
אנחנו מאמינים שעובדים מרוצים ומסופקים יצליחו להביא תוצאות טובות, עובדים מתוסכלים לא יצליחו להגיע למימוש יכולותיהם ויתחילו לחפש את הדבר הבא מחוץ לארגון ולעיתים בעודם בארגון.

השירותים שלנו

השירותים שלנו מבוססים על ידע וניסיון ענף עם מאות ארגונים .
שירות,מקצועיות, אנושיות ומצוינות הם הערכים שמובילים אותנו.
אנחנו מאמינים  בתקשורת מנצחת-תקשורת שמאפשרת שיח ודיאלוג מעצים ולא מצמצם.
בכל אחת מההכשרות שלנו אנו שמים דגש על מצוינות בתקשורת.

שירות איכותי ומכירות

במהלך השנים ליווינו מאות עובדים ומנהלים בארגונים לשיפור תהליכי השירות והמכירה ובפרט כיצד לייצר מערכות יחסים מצוינות עם הלקוחות הן בשירות מגיב והן בתהליכי המכירה. ההכשרות שמות דגש על שיטות מכירה מתקדמות על פי תפיסת "תקשורת מקדמת יחסים ושיטת המניעים" ועל הבניית SLA ארגוני גבוה הכולל מדדים אפשריים לביצוע התפקיד, בינהם קיצור זמני תגובה ללקוחות, עבודה מתוך יחס אישי והוגן ומתן מענה מקצועי ואדיב העונה לצורכי הלקוחות.

ביצוע תהליכי מכירה הנתמכים בשירות איכותי העונה לצורכי הלקוחות יצליחו לייצר לקוחות מרוצים.
אנחנו שמים את השרות במרכז ומקדמים בעזרתו את המכירות. 
במהלך השנים תהליכים אלו יצרו שביעות רצון גבוהה, מצוינות בשרות והעלאת המוטיבציה בקרב העובדים והמנהלים.
התהליך מתבצע על ידי הדרכות, סדנאות, צוותי שיפור, ליווי אישי והטמעות בשטח.
אתם מוזמנים ליטול חלק בשינוי שאנו עורכים בתפיסת השירות והמכירה בקרב העובדים והמנהלים ולייצר שביעות רצון גבוהה בקרב העובדים והלקוחות. 

סדנה לניהול מתחים ולחצים במקום העבודה

במציאות‭ ‬היומיומית‭ ‬הלחץ‭ ‬"אורב"‭ ‬לנו‭ ‬ומנהל‭ ‬אותנו‭ ‬שעות‭ ‬נוספות‭. ‬לחץ‭ ‬ומתח‭ ‬הם‭ ‬תגובות‭ ‬דחק‭ ‬של‭ ‬הגוף .
(‬The Stress Response‭)‬ כאשר‭ ‬לא‭ ‬מנהלים‭ ‬את‭ ‬התגובות‭ ‬כהלכה‭ ‬הן‭ ‬עלולות‭ ‬ליצור‭ ‬נזקים‭ ‬רבים, ‬בינהם‭ ‬נזקים‭ ‬פיזיים, ‬רגשיים, ‬חברתיים‭ ‬ומקצועיים, ‬מאידך‭ ‬לחצים‭ ‬במינונים‭ ‬מסוימים‭ ‬מהווים‭ ‬מאיצי‭ ‬מוטיבציה‭ ‬ומניעים‭ ‬לפעולה.
חשוב לדעת כיצד לנהל את הלחץ והמתחים במקום העבודה.
סדנה‭ ‬זו‭ ‬נועדה לתתן‭  ‬ארגז‭ ‬כלים‭ ‬כיצד‭ ‬לנהל‭ ‬את‭ ‬הלחץ‭ ‬והמתחים‭ ‬במקום‭ ‬העבודה‭ ‬ומחוצה‭ ‬לו ולהיות רגועים יותר,פרודוקטיבים וממוקדים.

שיפור מיומנויות ההדרכה והעברת המסרים לצוותי העובדים והמנהלים

עובדים רבים במהלך עבודתם נדרשים לערוך פרזנטציות, להעביר מסרים ולהביע עמדות בדיונים, יחד עם זאת ישנם לא מעט עובדים ומנהלים שמתקשים וחוששים לעשות זאת.
הדרכה זו תקנה מיומנויות מצוינות בהצגה עצמית, הצגת נושא וכיצד להעביר מסרים באופן מותאם.
מיומנויות  הדרכה והעברת מסרים חשובות מאוד ויש ללמוד כיצד לעשותן על הצד הטוב ביותר, לא בכדי נאמר
 "אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני". 
המפגשים יקנו מתודות ומיומנויות הדרכה, מיומנויות בעמידה מול קהל, בניית בטחון עצמי בהעברת מסרים וכלים כיצד לרתום את המשתתפים לתהליך במקצועיות.
בנוסף ישנה הדרכה ייעודית למדריכים 

 

מפגשי My Jump-תקשורת מנצחת

המשאב החשוב ביותר בכל ארגון הם העובדים.
אנחנו עורכים ב- MYJUMP מפגשים ייחודים לשיפור עבודת הצוות דרך סדנאות בתקשורת מנצחת.
סדנאות ייחודיות המשלבות הנאה,חוויה וכלים בתקשורת מנצחת ממספר עולמות בינהם: עולם ה-NLP, עולם הפסיכולוגיה ההתנהגותית ועולמות נוספים.
מטרת המפגשים: לשפר את עבודת הצוותים ולייצר מפגשי חוויה והנאה.
לאורך השנים מפגשים אלו שיפרו פלאים את עבודת הצוותים ויצרו סביבת עבודה רותמת וסנרגטית הפועלת מתוך הנאה ושיתוף פעולה ומאפשרת להעמיק את ההכרות  בין העובדים.

מנהיגות מצמיחה כנפיים

בשביל להיות מנהל מצוין צריך לדעת כיצד לרתום בצורה מעצימה עובדים, לנהל אנשים מתוך הקשבה לצרכים שלהם ולהוביל אותם למשימה בצורה מעצימה ומקדמת. מנהל שהוא מנהיג ידע לזהות את העוצמות של עובדיו, להעצימם ולהובילם קדימה.
ההכשרות מקנות כלים כיצד לעשות.
המנהלים משתתפים בקורס שמקנה להם כלים ניהוליים לביצוע תפקידם על הצד הטוב ביותר ומתוך מנהיגות אישית וסביבתית  וכן ליווי ויעוץ אישי להבניית שגרות עבודה, ניהול עצמי נכון, ניהול זמן והתמודדות עם דילמות אישיות וניהוליות שעולות.
בין המנהלים שעברו הכשרות אצלנו נמנים: מנהלי סניפי בנקים: בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק דיסקונט, מנהלי צוותים במחלקות הIt, מנהלי מחלקות בבתי חולים ועוד.     

הנחייה וליווי של צוותים חינוכיים

"הכל מתחיל בחינוך".
אנו מנחים הכשרות ותהליכים לצוותים חינוכים ולתלמידים.
אנו מאמינים שלמידה והתפתחות מתוך אהבה הם אבני היסוד לגדילה ולצמיחה.
למידה חוויתית דינמית מתוך תקשורת מעצימה מאפשרת לעשות זאת.
יש לנו מגוון רחב של הכשרות ייחודיות בהתאמה לתלמידים ולצוותים החינוכיים.
לקבלת הצעה מותאמת הנכם מוזמנים לפנות אלינו.