הכל מתחיל בהשקעה בעובדים שלך

משנת 2001 אנחנו מלווים ארגונים ומוסדות מהמובילים במשק בהקניית מיומנויות לביצוע התפקיד ובהטמעת שינויים.
מה שעומד לנגד עינינו הנו משולש שלושת הגורמים להצלחה: לקוחות, עובדים ומנהלים.
מטרתינו להקנות את הכלים הטובים ביותר לעובדים בכדי שהם יצליחו לעשות את הקפיצה הבאה שלהם ויצמצמו את הפער בין המקום שבו הם נמצאים למקום שהם רוצים להגיע אליו.
אנחנו מאמינים שעובדים מרוצים ומסופקים יצליחו להביא תוצאות טובות, עובדים מתוסכלים לא יצליחו להגיע למימוש יכולותיהם ויתחילו לחפש את הדבר הבא מחוץ לארגון ולעיתים בעודם בארגון. 

השירותים שלנו עוסקים בפיתוח ארגוני-פיתוח תהליכי עבודה והדרכות לעובדים ולמנהלים.

השירותים שלנו מבוססים על ידע וניסיון ענף עם מאות ארגונים ובעלי עסקים .
שירות ,מקצועיות, אנושיות ומצוינות הם הערכים שמובילים אותנו.
אנחנו מאמינים  בתקשורת מקדמת יחסים-תקשורת שמאפשרת שיח ודיאלוג מעצים ולא מצמצם.
בכל אחת מההכשרות שלנו אנו שמים דגש על מצוינות בתקשורת שבאה לידי ביטוי בתפיסת תקשורת מקדמת יחסים.
באתר זה ניתן לראות רק חלק קטן מההכשרות שלנו, רוב ההכשרות והתהליכים שלנו נבנים אחרי אבחון ואיתור הצורך
ומתוך התאמה לצורכי הלקוחות שלנו ובשיתוף עימם.        

תהליכי עבודה:
בניית הגדרת תפקידים נכונה לעובדים ולמנהלים, הבניית ומיצוב המבנה הארגוני, בניית ספר נהלים לחברה, בניית תוכניות עבודה, בניית שגרות עבודה, יצירת שיח עמיתים וממשקי עבודה אפקטיביים, הקניית מיומנויות ניהוליות ומיומנויות לביצוע התפקיד, יעוץ להנהלות, הכשרות לעובדים ולמנהלים ושיפור והטמעת תהליכים.
 
אנו מקנים גם כלים ומיומנויות התנהגותיות לעובדים לחיזוק אישי ומקצועי. 

 

הכשרות/סדנאות/הרצאות

יש לנו מגוון הכשרות המותאמות
על פי צורכי הארגון ולאחר שיחת תיאום ציפיות נשלחת הצעה.
בין ההכשרות:

1.חדר "כושר ניהולי"
2.קורס NLP למנהלים.
3.פיתוח קריירה בעידן החדש (BI -בינה מלאכותית ומקצוענות בלינקדין).
4.מיומנויות בקבלת החלטות.
5.ניהול מו"מ ורתימת האחר.
6.מצוינות בשירות ומכירה-כולל הטמעה בשטח.
7.פיתוח מנהיגות חיובית והשפעה.-מסע המנהיג
8.מיומנויות התנהגותיות לכלל העובדים למיצוי מסוגלות אישית ומקצועית.
9.מיומנויות תקשורת מקדמת יחסים והכרות עם סגנונות תקשורת.
10.ניהול עצמי, ניהול זמן וניהול משימה.
11. כלים להפחתת מתח ולחץ ביומיום. 

תקשורת מקדמת יחסים וסגנונות תקשורת

תקשורת מצוינת, פותחת דלתות בקלות, מותירה רושם מצוין ומאפשרת להעביר מסרים באופן ברור וממוקד 
ומעל לכל לייצר כימיה והשפעה מהירה.  
הבסיס לכל מערכת יחסים, בין אם היא במשפחה, במקומות העבודה בין הקולגות או עם הלקוחות  זו התקשורת. 

דניאלה (איילה) חסקלוביץ פיתחה את תפיסת תקשורת מקדמת יחסים שעימה היא עובדת מעל לשני עשורים.
המשתתפים בהכשרה יקבלו כלים מצוינים ליצירת תקשורת מקדמת יחסים שתפתח להם דלתות מול הלקוחות ,עם הקולגות והמנהלים וגם בחיים האישיים.

המשתתפים ילמדו כיצד יוצרים כימיה מהירה, מהם סגנונות תקשורת שונים ,שפת גוף מקרבת וכיצד לזהות את הטריגרים שמקפיצים אותנו באינטראקציות, מי יוצר בנו כעס ומדוע? וכיצד מנהלים נכון את הרגשות שלנו בתהליכי התקשורת בצורה מיטבית. 

לסיכום: המשתתפים יחשפו  למגוון רחב של כלים ושיטות שיאפשרו להם לייצר תקשורת מצוינת שפותחת דלתות ולא טורקת אותן.
הן בסביבת העבודה עם הקולגות, עם המנהלים ועם הלקוחות ובחיי היומיום גם במעגל המשפחתי .  

המפגש כולל גם הדגמות ומשפר פלאים את מיומנויות התקשורת, והאחריות האישית לניהול האינטראקציות.
המפגש חוויתי.
מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים
דוא״ל: office@myjump.co.il
טל׳: 074-7025626
054-2230058  

סדנה לניהול זמן, ניהול עצמי וניהול לחצים בראייה חדשנית.

ניהול זמן אפקטיבי מתחיל בניהול עצמי וממשיך בניהול המשימה והעובדים.
מיומנויות נכונות לניהול הזמן מסייעות להיות אפקטיביים, ממוקדים ובעלי יכולת למגר את בזבזני הזמן וכל זאת לצד היכולת להתמודד עם  הלחץ שאליו אנו חשופים במציאות‭ ‬היומיומית.
 לחץ‭  ‬"האורב"‭ ‬לנו‭ ‬ומנהל‭ ‬אותנו‭ ‬שעות‭ ‬נוספות  מטרפד פעמים רבות את היכולת לנהל את הזמן באופן אפקטיבי.‭
לחץ‭ ‬ומתח‭(‬The Stress Response‭) ‬ הם‭ ‬תגובות‭ ‬דחק‭ ‬של‭ ‬הגוף  והם  חלק מהגורמים שיכולים להפריע לניהול אפקטיבי של הזמן.

בסדנת ניהול זמן, ניהול עצמי וניהול המשימה, המשתתפים יקבלו לא רק כלים לניהול המשימה ברמה הפרגמטית אלא גם יבינו מהו השורש של הקושי בניהול הזמן והניהול העצמי וכיצד עושים זאת אחרת.
המפגש נותן כלים מצוינים ללמוד לנהל את עצמינו אפקטיבית תוך כדי הבנת רעשי הרקע ושורש הקושי וכיצד יוצרים שינוי לניהול זמן אפקטיבי.
המפגש יסייע:
להבין מה מונע מאתנו כיום לנהל את הזמן באופן אפקטיבי ?
וכיצד לעשות זאת אחרת
להבין מהם בזבזני הזמן? וכיצד אנו מנהלים את עצמינו ורותמים גם אחרים לניהול אפקטיבי של הזמן ושל המשימות.
ואיזה טיפוס אנחנו בניהול זמן.
המשתתפים בסדנה יקבלו שאלון לזיהוי הסגנון שלהם.
וגם כלים קונקרטים לשימוש בניהול משימות.

אחד המשאבים החשובים בחיינו הינו הזמן ולכן חשוב להבין מה משפיע על ניהול אפקטיבי שלו וכיצד אנו מצליחים להיות ממוקדים יותר בתהליך ניהול העצמי, ניהול המשימה וניהול רעשי הרקע .

 

 

 

מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים
דוא״ל: office@myjump.co.il
טל׳: 074-7025626
054-2230058

סדנה למיומנויות עמידה מול קהל והעברת מסרים

עובדים רבים במהלך עבודתם נדרשים לערוך פרזנטציות, להעביר מסרים ולהביע עמדות בדיונים, יחד עם זאת ישנם לא מעט עובדים ומנהלים שמתקשים וחוששים לעשות זאת.
הדרכה זו תקנה מיומנויות מצוינות בהעברת מסרים ויכולת לספר את הסיפור שלהם באופן בהיר, ממוקד, מעניין ובהתאם לקהל היעד. 
מיומנויות  העברת  מסרים חשובות מאוד ויש ללמוד כיצד לעשותן על הצד הטוב ביותר. וכן לדעת את ההבדלים בין תוכן לתהליך.
המפגשים יקנו מתודות, מודלים ותרגולים הלכה למעשה תוך כדי חיזוק תחושת המסוגלות העצמית. 
סדנה ממוקדת לעמידה מול קהל והצגת נושא:

חמישה מפגשים שיכללו: הצגה עצמית, הצגת נושא באופן אפקטיבי, מיומנויות בעמידה מול קהל ותרגול פרזנטציות הלכה למעשה.

***בנוסף ישנה הדרכה ייעודית למדריכים     
מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים
דוא״ל: office@myjump.co.il 
טל׳: 074-702562698
054-2230058  

 

 

מצוינות בשירות וחיזוק תהליכי המכירה.

במהלך השנים ליווינו מאות עובדים ומנהלים בארגונים שונים בהכשרות לשיפור תהליכי השירות והמכירה  ובפרט כיצד לייצר מערכות יחסים מצוינות עם הלקוחות הן בשירות מגיב והן בשרות מוכר.
כמו כן הכשרנו עובדים בהקמת מרכזי שירות (ברשות שדות התעופה במוסדות בטחונים ובארגונים נוספים) 
ההכשרות שמות דגש על הבנת צורכי ומניעי הלקוחות, הכרות עם המאפיינים שלהם והיכולת לתת להם מענה מקצועי ואיכותי תוך כדי זיהוי התנגדויות שעשויות לעלות מהשטח. 
זיהוי הצורך של הלקוח, מתן מענה מדויק ואופטימלי בזמן תגובה מהיר
יאפשרו להגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות ולתת מענה לצורכיהם. מצוינות בשירות ממקסמת מאוד את תהליכי המכירה ומייצרת תקשורת מצוינת עם הלקוחות.. 
מטרת התהליכים וההכשרות היא לבנות יחד אתכם מנגנון שירותי שנותן מענה מדויק וייחודי לשביעות רצונו של הלקוח ומייצר חווית שירות איכותית השמה את הלקוח במרכז.
ובנוסף, הקניית מיומנויות מכירה שנותנות מעטפת מצוינת ליצירת מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות ויצירת לידים חמים.

בנוסף, במהלך ההכשרות אנו שמים דגש על הבניית SLA מותאם לקהל היעד שמטרתו לקצר זמני תגובה ללקוחות, לעבוד מתוך יחס אישי והוגן ולתת מענה מקצועי העונה לצורכי הלקוחות.

אנחנו שמים את השרות במרכז ומקדמים בעזרתו את המכירות על ידי זיהוי צרכים מדויק של הלקוחות ומענה בזמן תגובה מהיר.
במהלך השנים תהליכים אלו יצרו שביעות רצון גבוהה בקרב
חברות ובעלי עסקים ואפשרו להגדיל את כמות הלקוחות המרוצים ולהביא לקוחות חדשים נוספים 
התהליך מתבצע על ידי בניית תהליכים ארגוניים, הדרכות, סדנאות, הטמעה ועוד. 
אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר לתיאום פגישה
או להשאיר פרטים
דוא״ל: office@myjump.co.il
טל׳: 074-7025626
054-2230058

מנהיגות מצמיחה כנפיים- מנהיגות ניהולית חיובית

בשביל להיות מנהל/ת מצוינים צריך לדעת כיצד לרתום בצורה מעצימה עובדים, לנהל אנשים מתוך הקשבה אמיתית לצרכים שלהם, להוביל אותם למשימה בצורה מעצימה ומקדמת, 
ובד בבד לנהל תהליכים ושגרות עבודה המקדמים את היעדים של החברה והטמעתם באופן מיטבי. 

מנהל/ת שרוצים לנהל מתוך מנהיגות ניהולית חיובית ידעו לזהות את העוצמות של עובדיהם, להעצימם ולהובילם קדימה וידעו כיצד לייצר תהליכי חניכה, משוב והערכת עובדים באופן מיטבי.
ובנוסף ,ידעו לערוך  ניהול מטריציוני מצוין עם המימשקים השונים ולשמש מודל לעובדים.     
ההכשרות מקנות כלים כיצד לעשות.  
המנהלים שישתתפו בקורס  ירכשו כלים ניהוליים לביצוע תפקידם לצד מיומנויות התנהגותיות.(מעולם הפסיכולוגיה החיובית ,ה-NLP
תקשורת מקדמת תהליכים ועוד
וכן על פי הצורך ליווי ויעוץ אישי להבניית שגרות עבודה, ניהול עצמי נכון, ניהול זמן והתמודדות עם דילמות אישיות וניהוליות שעולות. 
בין המנהלים שעברו הכשרות אצלנו נמנים: מנהלי סניפי בנקים: בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק דיסקונט, מנהלי צוותים במחלקות הIt, מנהלי מחלקות בבתי חולים, רשות שדות התעופה, חברת בזק, ועוד. 
מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים
דוא״ל: office@myjump.co.il
טל׳: 074-7025626
054-2230058       

הנחייה וליווי של צוותים חינוכיים

אנו מנחים הכשרות ותהליכים לצוותים חינוכיים ולתלמידים בבתי ספר ,במרכזי פסג"ה ובאקדמיה.
אנו מאמינים שלמידה והתפתחות מתוך אהבה הם אבני היסוד לגדילה ולצמיחה.
למידה חוויתית דינמית מתוך תקשורת מעצימה מאפשרת לעשות זאת.
יש לנו מגוון רחב של הכשרות ייחודיות בהתאמה לתלמידים ולצוותים החינוכיים.
ניתן להכנס לדף הכל מתחיל בחינוך באתר
הכל מתחיל בחינוך. 
מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים
דוא״ל: office@myjump.co.il
טל׳: 074-7025626
054-2230058

לחזק את מי שאני -פיתוח מיומנויות התנהגותיות לחיים האישיים והמקצועיים.

מטרת התכנית לאפשר למשתתפי התכנית לפתח מנהיגות אישית וחוסן אישי לשנות תפיסות מעכבות לתפיסות מקדמות
 ולעבור תהליך משמעותי  תוך כדי זיהוי העוצמות הקיימות בתוכם.  

הסדנה משלבת כלים ומיומנויות התנהגותיות מעולם ה-C.B.T-NLP, מתפיסת תקשורת מקדמת יחסים, פסיכולוגיה חיובית ומינדפולנס.  
הסדנה מאפשרת  למשתתפים לקבל כלים שיסייעו להם בעבודתם השוטפת ובחיי היומיום.
התכנים בסדנה מסייעים גם בקבלת החלטות, בהגדרת מטרות רצויות, בכלים ליצירת שיח פנימי אפקטיבי ומקדם וכמובן כיצד לייצר וויסות רגשי,
 ויסות ממתחים ולחצים ושינוי תפיסות הלכה למעשה ועוד.

הסדנה מאפשרת הסתכלות פנימית תוך כדי הנעה לעשייה הלכה למעשה. ZOOM IN-ZOOM OUT. 
בכדי ליצור את מה שאנו רוצים עלינו להיות במודעות ומחויבים למטרה וכן משוחררים
 מקולות סותרים וקונפליקטים פנימיים המעכבים אותנו מלהשיג אותה.

סדנה ייחודית שיוצרת סינרגיה בין הצוותים ומקנה כלים משמעותיים אישיים וקבוצתיים כאחד.