הכל מתחיל בהשקעה בעובדים שלך

משנת 2001 אנחנו מלווים ארגונים ומוסדות מהמובילים במשק בהקניית מיומנויות לביצוע התפקיד ובהטמעת שינויים.
מה שעומד לנגד עינינו הנו משולש שלושת הגורמים להצלחה: לקוחות, עובדים ומנהלים.
מטרתינו להקנות את הכלים הטובים ביותר לעובדים בכדי שהם יצליחו לעשות את הקפיצה הבאה שלהם ויצמצמו את הפער בין המקום שבו הם נמצאים למקום שהם רוצים להגיע אליו.
אנחנו מאמינים שעובדים מרוצים ומסופקים יצליחו להביא תוצאות טובות, עובדים מתוסכלים לא יצליחו להגיע למימוש יכולותיהם ויתחילו לחפש את הדבר הבא מחוץ לארגון ולעיתים בעודם בארגון.

השירותים שלנו

השירותים שלנו מבוססים על ידע וניסיון ענף עם מאות ארגונים .
שירות,מקצועיות, אנושיות ומצוינות הם הערכים שמובילים אותנו.
אנחנו מאמינים  בתקשורת מנצחת-תקשורת שמאפשרת שיח ודיאלוג מעצים ולא מצמצם.
בכל אחת מההכשרות שלנו אנו שמים דגש על מצוינות בתקשורת.

שיפור מיומנויות השירות- "שרות נותנים באהבה או לא נותנים בכלל."

במהלך השנים ליווינו מאות עובדים ומנהלים בארגונים שונים בהכשרות לשיפור תהליכי השירות והמכירה ובפרט כיצד לייצר מערכות יחסים מצוינות עם הלקוחות הן בשירות מגיב והן בשרות מוכר.
ההכשרות שמות דגש על הבנת צורכי ומניעי הלקוחות והיכולת לתת להם מענה מקצועי ואיכותי תוך כדי זיהוי התנגדויות שעשויות לעלות בשטח.
ההכשרות נעשות על פי תפיסת "תקשורת מקדמת יחסים ושיטת המניעים".
בנוסף, במהלך ההכשרות יושם דגש על הבניית SLA מותאם לקהל היעד,מטרתו היא לקצר זמני תגובה ללקוחות, לעבוד מתוך יחס אישי והוגן ולתת מענה מקצועי העונה לצורכי הלקוחות.

אנחנו שמים את השרות במרכז ופעמים רבות מקדמים בעזרתו את המכירות. 
במהלך השנים תהליכים אלו יצרו שביעות רצון גבוהה, מצוינות בשרות והעלאת המוטיבציה בקרב העובדים והמנהלים.
התהליך מתבצע על ידי הדרכות, סדנאות, צוותי שיפור, ליווי אישי והטמעות בשטח.
אתם מוזמנים ליטול חלק בשינוי שאנו עורכים בתפיסת השירות והמכירה בקרב העובדים והמנהלים ולייצר שביעות רצון גבוהה בקרב העובדים והלקוחות. 

סדנה לניהול זמן, ניהול עצמי וניהול האנרגיה.

ניהול זמן אפקטיבי מתחיל בניהול עצמי וממשיך בניהול המשימה והעובדים.
מיומנויות נכונות לניהול הזמן מסייעות להיות אפקטיבים, ממוקדים ובעלי יכולת למגר את בזבזני הזמן,כל זאת תוך כדי יכולת להתמודד עם  הלחץ שאליו אנו חשופים במציאות‭ ‬היומיומית, לחץ‭  ‬"האורב"‭ ‬לנו‭ ‬ומנהל‭ ‬אותנו‭ ‬שעות‭ ‬נוספות ופעמים רבות מטרפד יכולת לנהל את הזמן באופן אפקטיבי.‭
לחץ‭ ‬ומתח‭(‬The Stress Response‭) ‬
הם‭ ‬תגובות‭ ‬דחק‭ ‬של‭ ‬הגוף  והם גם אחד מהגורמים שיכולים להפריע לניהול אפקטיבי של הזמן.

כאשר‭ ‬אנו לא‭ ‬מנהלים‭ ‬את‭ ‬התגובות‭ ‬כהלכה‭ ‬הן‭ ‬עלולות‭ ‬ליצור‭ ‬נזקים‭ ‬רבים, ‬בינהם‭ ‬נזקים‭ ‬פיזיים, ‬רגשיים ומקצועיים. ‬
סדנה ייחודית שנותנת כלים מעשיים וייחודים שמסייעים לניהול נכון של הזמן ושל המשימות
ואפשרות לפעול אחרת ולשנות את תפיסת העולם ביחס לניהול זמן. 

שיפור מיומנויות ההדרכה והעברת המסרים לצוותי העובדים והמנהלים.

עובדים רבים במהלך עבודתם נדרשים לערוך פרזנטציות, להעביר מסרים ולהביע עמדות בדיונים, יחד עם זאת ישנם לא מעט עובדים ומנהלים שמתקשים וחוששים לעשות זאת.
הדרכה זו תקנה מיומנויות מצוינות בהבנת ההבדלים שבין תוכן לתהליך, בהצגה עצמית, הצגת נושא
וכיצד להעביר מסרים באופן מותאם לקהל היעד.
מיומנויות  הדרכה והעברת מסרים חשובות מאוד ויש ללמוד כיצד לעשותן על הצד הטוב ביותר, לא בכדי נאמר
 "אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני". 
המפגשים יקנו מתודות ומיומנויות הדרכה, מיומנויות בעמידה מול קהל, חיזוק תחושת מסוגלות עצמית בהעברת מסרים וכלים כיצד לרתום את המשתתפים לתהליך במקצועיות.
***בנוסף ישנה הדרכה ייעודית למדריכים 

 

תקשורת מנצחת- "כיצד ללחוץ על הכפתור הנכון בכדי שהדלת תפתח"

לייצר תקשורת מצוינת זו מיומנות הכרחית וחשובה עד מאוד לחיים האישיים והמקצועיים כאחד.
קל וחומר לזהות את האדם שנמצא מולינו,
לדעת מה מניע אותו וכיצד לרתום אותו אלינו.

מפגש  זה נותן כלים ומיומנויות כיצד לייצר תקשורת מצוינת שפותחת דלתות ומסייעת למנף קשרים.
המשתתפים יכירו את ההבדלים הקיימים בין סגנונות שונים של בני אדם וכיצד יוצרים חיבורים וכימיה מהירה עמם.
המשתתפים יחשפו אל מימדי התקשורת המילולית והתקשורת שאינה מילולית (שפת גוף, אנרגיה ועוד) הם יכירו את מאיצי האנרגיה.
הם ילמדו לנהל מו"מ בצורה אפקטיבית ולזהות התנגדויות אמיתיות או מדומות.
לסיכום: המשתתפים יחשפו  למגוון רחב של שיטות שיאפשרו להם לייצר תקשורת מצוינת הן בסביבת העבודה עם הקולגות, עם המנהלים ועם הלקוחות ובחיי היומיום גם במעגל הקרוב. המפגש כולל גם הדגמות.

מפגש שכולו חוויה, מפגש שמועבר בעשרות ארגונים עסקיים וממשלתיים

מנהיגות מצמיחה כנפיים

בשביל להיות מנהל מצוין צריך לדעת כיצד לרתום בצורה מעצימה עובדים, לנהל אנשים מתוך הקשבה לצרכים שלהם ולהוביל אותם למשימה בצורה מעצימה ומקדמת. מנהל שהוא מנהיג ידע לזהות את העוצמות של עובדיו, להעצימם ולהובילם קדימה.
ההכשרות מקנות כלים כיצד לעשות.
המנהלים משתתפים בקורס שמקנה להם כלים ניהוליים לביצוע תפקידם על הצד הטוב ביותר ומתוך מנהיגות אישית וסביבתית  וכן ליווי ויעוץ אישי להבניית שגרות עבודה, ניהול עצמי נכון, ניהול זמן והתמודדות עם דילמות אישיות וניהוליות שעולות.
בין המנהלים שעברו הכשרות אצלנו נמנים: מנהלי סניפי בנקים: בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק דיסקונט, מנהלי צוותים במחלקות הIt, מנהלי מחלקות בבתי חולים ועוד.     

הנחייה וליווי של צוותים חינוכיים

"הכל מתחיל בחינוך".
אנו מנחים הכשרות ותהליכים לצוותים חינוכים ולתלמידים.
אנו מאמינים שלמידה והתפתחות מתוך אהבה הם אבני היסוד לגדילה ולצמיחה.
למידה חוויתית דינמית מתוך תקשורת מעצימה מאפשרת לעשות זאת.
יש לנו מגוון רחב של הכשרות ייחודיות בהתאמה לתלמידים ולצוותים החינוכיים.
לקבלת הצעה מותאמת הנכם מוזמנים לפנות אלינו.