הכל מתחיל בחינוך

חינוך לערכים/ לצמיחה/לתקשורת מקדמת יחסים/ הכרות עם החוזקות/ ומיומנויות בקבלת החלטות מטיבות.

חינוך מתחיל בבית ההורים וממשיך למערכות החינוכיות בו שוהים חלק ניכר מהיום ילדינו.
אנו מאמינים בגישה האנטגראטיבית המשלבת את כל המשאבים והכוחות יחד להצלחה, 
וביכולת של הצוותים במערכות החינוכיות לייצר ערך של התפתחות וצמיחה לתלמידים ולהקנות כישורים לחיי היומיום.
 ומכאן אין ספק שיש ורצוי להשקיע  בחינוך. 
למידה והתפתחות מתוך אהבה הם אבני היסוד לגדילה ולצמיחה.
למידה חוויתית, דינמית מתוך תקשורת מעצימה מאפשרת לעשות זאת. 
להלן מגוון רחב של הכשרות ייחודיות שנשמח להנחות הן בחדרי המורים, בכיתות ובמרכזי הפסג"ה. 

תכנית ראשונה -"לאהוב את מי שאני"- הכשרה ייחודית במסגרת התכניות החיצוניות של משרד החינוך

שפיתחה דניאלה חסקלוביץ.- תכנית מספר 9265 ומיועדת לצוותים החינוכיים, להורים ולתלמידים . 
תכנית זו שמה דגש על חיזוק הדימוי העצמי ודימוי הגוף אצל התלמידים דרך חיבור לשפה מחזקת ותפיסת תקשורת מקדמת יחסים.
תקציר:
אחד הנושאים אשר תופסים תאוצה רבה הן בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים, הנה התעסקות בלתי פוסקת בנושא של דיאטות, רזון, משקל ודימוי גוף. עיסוק זה באופן לא מידתי פוגע בדימוי הגוף ובדימוי העצמי וגורם לשיפוטיות עצמית רבה. המדיות החברתיות אף מחזקות התעסקות זו ויש לכך ביטוי במרקם החברתי. מטרת-העל של התכנית היא, להקנות מיומנויות לחיזוק הדימוי העצמי ויצירת דימוי גוף חיובי בקרב התלמידים והתלמידות, תוך כדי הכשרה של הצוותים החינוכיים ואף שילובם של ההורים שיהוו סביבה תומכת. מטרת המפגשים: לייצר שפה מחזקת ותפיסה השמה דגש על החוזקות שלנו ,מתוך הבנה שמה שנתמקד בו ילך ויתעצם. דניאלה חסקלוביץ, מנחת קבוצות, מפתחת "תפיסת תקשורת מקדמת יחסים", יועצת ומטפלת, אשר חיברה את הספר "נשים ואוכל" , ספר העוסק בהתמודדות עם אכילה רגשית, מביאה דרך תכנית זו גישה המחברת את האדם אל חוזקותיו כשלם ולא עושה רק הפרדה בין גופו למהותו. המפגשים יעסקו הן בשפה בה אנו משתמשים, באמונות שלנו,

 בגישת החוזקות- "שמים דגש על היש" ומעל לכל ביצירת חיבור אל הכוחות שבתוכנו. המפגשים כוללים, הרצאות, סדנאות חווייתיות ושיח.

תכנית שניה לצוותים החינוכיים :  חיזוק יכולות ההכלה דרך מיומנויות ריגשיות. 

מנהיגות חינוכית מעצימה: למרכזי הפסג"ה ולתוך חדרי המורים.
הכשרה המקנה כלים ומיומנויות ייחודיות לצוותים החינוכיים: לניהול כיתה, למיומנויות הנחייה, להכלה וליצירת חוסן רגשי, מנטלי וקוגנטיבי
 ויכולת לתקשר בצורה רותמת עם התלמידים ועם  ההורים.
שימת דגש על היש, על חיזוק ההכלה ,החוזקות וכלים לפתרון בעיות  דרך מיומנויות מעולמות ה-NLP,
תקשורת מקדמת יחסים, פסיכולוגיה חיובית ו-CBT
תכנית חובה לכל מורה או עובד חינוך.  

 תוכנית שלישית:

התמודדות עם פחד קהל וחרדה חברתית-תכנית המיועדת לחטה"ב ולתיכונים. 
בתיכון: הכנה לראיונות בצה"ל, לגיבושים וכלים להתמודדות עם המון סיטואציות חברתיות.
בחטיבה: דגשים לחיזוק המסוגלות העצמית בסיטואציות חברתיות והתמודדות עם פחד קהל.

תכנית רביעית:   
הפחתת חרדת בחינות.
כלים ומיומנויות להפחתת חרדת בחינות.
מטרת המפגשים: לסייע לתלמידים להבין מה גורם להם לחרדה ומשתק אותם
וכיצד ניתן לעשות זאת אחרת. 
חרדת בחינות מעצימה את חוסר הביטחון ופוגעת בדימוי העצמי ומונעת
מלבטא את הפוטנציאל של התלמיד במלואו. היכולת לדעת להתמודד עם החרדה ולמסגר אותה,
תשנה את התפיסה לגביה ותיצור שינוי גם באפקטיביות של המיקוד בבחינה.
וכל זאת לצד חיזוק היכולות הפנימיות שלהם וצמצום הקולות המשתקים. ,