53

***הכשרות נוספות לארגונים ניתן למצוא גם תחת דף עסקים/ארגונים ומוסדות

הרצאות וסדנאות:

מיומנויות בתקשורת מנצחת ויצירת שינויים הלכה למעשה.

1.תקשורת מנצחת וסגנונות תקשורת- "כיצד ללחוץ על הכפתור הנכון בכדי שהדלת תפתח"

לייצר תקשורת מצוינת זו מיומנות הכרחית וחשובה עד מאוד לחיים האישיים והמקצועיים כאחד.
קל וחומר לזהות את האדם שנמצא מולינו,
לדעת מה מניע אותו וכיצד לרתום אותו אלינו.

מפגש  זה נותן כלים ומיומנויות כיצד לייצר תקשורת מצוינת שפותחת דלתות ומסייעת למנף קשרים.
המשתתפים יכירו את ההבדלים הקיימים בין סגנונות שונים של בני אדם וכיצד יוצרים חיבורים וכימיה מהירה עמם.
המשתתפים יחשפו אל מימדי התקשורת המילולית והתקשורת שאינה מילולית (שפת גוף, אנרגיה ועוד) הם יכירו את מאיצי האנרגיה.
הם ילמדו לנהל מו"מ בצורה אפקטיבית ולזהות התנגדויות אמיתיות או מדומות.
לסיכום: המשתתפים יחשפו  למגוון רחב של שיטות שיאפשרו להם לייצר תקשורת מצוינת הן בסביבת העבודה ובחיי היומיום גם במעגלים הקרובים.
 המפגש כולל גם הדגמות.

מפגש שכולו חוויה, מפגש שמועבר בעשרות ארגונים עסקיים וממשלתיים

2. האומץ לשנות-איך לא לפחד ליצור את השינויים שאנו מבקשים לעצמינו.

אנשים רבים רוצים לערוך שינויים בתחומי החיים השונים, יש יש להם המון תכניות, הם מתכננים, מתכוננים, אך ברגע האמת הם לא עושים. 

מה מונע מהם לעשות? למה הם מחכים?
מי אמור לתת להם את את האישור בכדי לייצר את השינוי? 
מפגש זה יפתח צוהר להבנת הדחיינות וההמנעות מעשייה ויאפשר לקבל כלים לייצר את האומץ לשנות ולעשות.
 

אורח חיים בריא: גוף-נפש

1. הרצאה-מערכת היחסים שלנו עם האוכל, מתוך הספר "נשים ואוכל"

מפגש ייחודי שמכיל תובנות מהספר  "נשים ואוכל" שחיברה דניאלה איילה חסקלוביץ ויצא לאור בשנת 2002.
הספר עוסק בקשר הייחודי שקיים בין נשים לאוכל, בפנייה הבלתי נשלטת אל האוכל, על  מקומה של האכילה הכפייתית והרגשית בחיי נשים רבות וכיצד מתמודדים עמה ועם אותן מחשבות טורדניות שמציפות ביחס אל האוכל. המפגש גם יעסוק בנושא הדימוי העצמי ודימוי הגוף
הפניה אל האוכל היא סימפטום והיא באה לשרת מטרות מסוימות, ישנה אפשרות לייצר מערכת יחסים מאוזנת עם האוכל ועם עצמינו ולהפסיק את הפנייה הבלתי נשלטת אל האוכל.    

2. הרצאה-"התת-מודע שבתוכנו". תודעה ומוח מנצח.

למוח שלנו יש כוחות רבים שאנו לא מספיק מודעים ויודעים כיצד לאפשר להם לבוא לידי ביטוי. חלק גדול מהדברים שמנהלים אותנו בחיי היומיום קשורים דוקא לתת-המודע.
היכולת שלנו להפוך את מה שבתת-מודע למודע יסייע לנו להכיר את עצמינו, את הדפוסים שמנהלים אותנו ולחיות חיים טובים ומאושרים יותר.
טכניקת ה-NLP ודימיון מודרך הנה שיטה אחת שמאפשרת ליצור קשר עם התת מודע בכדי לרתום אותו לטובתינו העליונה.
המפגש יאפשר להבין כיצד התת מודע שלנו עובד וכיצד ניתן להסתייע בו  לטובתינו. 

ארגז כלים להצלחה בקריירה.

D30_4151

1. סדנה: "לדבר מול קהל ולנצח את פחד". העברת מסרים באופן אפקטיבי ומיומנויות הדרכה.

במהלך היום אנחנו פוגשים אנשים רבים בסיטואציות שונות ונדרשים להעביר מסרים, הדרך בה אנו מדברים ומציגים את עצמינו משפיעה על  האינטראקציה עם האדם אשר עמו אנו מנהלים דיאלוג.
הפחד השני בעולם הנו פחד קהל, התמודדות עמו מעצימה ומחזקת את הביטחון העצמי ויוצרת תחושת מסוגלות עצמית גבוהה .
בסדנה המשתתפים יקבלו כלים ומיומנויות כיצד ליצור הצגה עצמית מנצחת, כיצד להעביר  מסרים פרונטליים ממוקדים לקהל היעד, תהיה הכרות עם שפת הגוף ומרכיביה, המשתתפים יחזקו את הביטחון בדיבור מול קהל, ילמדו על מודל פל"א ועל טכניקות נוספות בהעברת מסרים.
במהלך הסדנה יהיו סימולציות ותרגולים רבים.
המשתתפים יצאו מהסדנה מועצמים ועם יכולת להעביר מסרים לקהל מצומצם ורחב כאחד.
 

2. סדנה: למכור בהצלחה ולתת שירות מצויין

במהלך השנים ליווינו מאות עובדים ומנהלים בארגונים לשיפור תהליכי השירות והמכירה ובפרט כיצד לייצר מערכות יחסים מצוינות עם הלקוחות הן בשירות מגיב והן בתהליכי המכירה. ההכשרות שמות דגש על שיטות מכירה מתקדמות על פי תפיסת "תקשורת מקדמת יחסים ושיטת המניעים" ועל הבניית SLA ארגוני גבוה הכולל מדדים אפשריים לביצוע התפקיד, בינהם קיצור זמני תגובה ללקוחות, עבודה מתוך יחס אישי והוגן ומתן מענה מקצועי ואדיב העונה לצורכי הלקוחות.

ביצוע תהליכי מכירה הנתמכים בשירות איכותי העונה לצורכי הלקוחות יצליחו לייצר לקוחות מרוצים.
אנחנו שמים את השרות במרכז ומקדמים בעזרתו את המכירות. 
במהלך השנים תהליכים אלו יצרו שביעות רצון גבוהה, מצוינות בשרות והעלאת המוטיבציה בקרב העובדים והמנהלים. 
התהליך מתבצע על ידי הדרכות, סדנאות, צוותי שיפור, ליווי אישי והטמעות בשטח.
אתם מוזמנים ליטול חלק בשינוי שאנו עורכים בתפיסת השירות והמכירה בקרב העובדים והמנהלים ולייצר שביעות רצון גבוהה בקרב העובדים והלקוחות. 

2

3. סדנה: ניהול זמן, ניהול עצמי וניהול אנרגיה.

ניהול זמן אפקטיבי מתחיל בניהול עצמי וממשיך בניהול המשימה והעובדים.
מיומנויות נכונות לניהול הזמן מסייעות להיות אפקטיבים, ממוקדים ובעלי יכולת למגר את בזבזני הזמן,כל זאת תוך כדי יכולת להתמודד עם  הלחץ שאליו אנו חשופים במציאות‭ ‬היומיומית,לחץ‭  ‬"האורב"‭ ‬לנו‭ ‬ומנהל‭ ‬אותנו‭ ‬שעות‭ ‬נוספות‭. ‬
לחץ‭ ‬ומתח‭(‬The Stress Response‭) ‬
הם‭ ‬תגובות‭ ‬דחק‭ ‬של‭ ‬הגוף  והם  גם אחד מהגורמים שיכולים להפריע לניהול אפקטיבי של הזמן.

כאשר‭ ‬אנו לא‭ ‬מנהלים‭ ‬את‭ ‬התגובות‭ ‬כהלכה‭ ‬הן‭ ‬עלולות‭ ‬ליצור‭ ‬נזקים‭ ‬רבים, ‬בינהם‭ ‬נזקים‭ ‬פיזיים, ‬רגשיים, ‬‭ ‬ומקצועיים, ‬
סדנה ייחודית שנותנת כלים מעשיים וייחודים שמסייעים לניהול נכון של הזמן ומשנים את תפיסת העולם ביחס לניהול זמן. 

4. סדנה: MyJump לקריירה

סדנה ייחודית למי שמחפש את דרכו בעולם התעסוקה.
הן לשכירים הרוצים ליצור שינוי, ליזמים הרוצים לפתוח עסקים, או לבעלי עסקים בתחילת דרכם.
כלים להצלחה בעולם התעסוקתי.

תמונה מהכנס ים המלח

אודות המנחה

דניאלה איילה חסקלוביץ בעלת משרד היעוץ וההדרכה MYJUMP ובעלת קליניקה פרטית.
דניאלה נמנתה מעל לעשור בין מנחי ומרצי בית הספר  למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה "תפנית" ובין מרצי הקורסים לתקשורת עסקית ביחידה ללימודי חוץ של אוניברסיטת תל אביב עד שנסגרה וכן חלק מסגל המרצים של המכללה האקדמית הדסה ירושלים. 
דניאלה נמנית בין מרצי ויועצי מעוף, הרשות לעסקים קטנים ובינוניים מטעם משרד הכלכלה .
כמעט שני עשורים דניאלה מלווה עובדים ומנהלים בארגונים מובילים, (דף לקוחות ממליצים) מלווה  אנשים פרטיים הנמצאים בצמתי קריירה ויזמים. בכובע נוסף הנה בעלת קליניקה פרטית הנותנת מענה לנשים הנמצאות בדילמות בצמתי החיים.
דניאלה בוגרת תואר שני בחינוך, בוגרת לימודי הנחיית קבוצות ולימודי הנחייה וטיפול פרטני וקבוצתי בטכניקת הNLP ודימיון מודרך עם הסמכה ארצית ובינלאומית.
בשנת 2002 יצא לאור ספרה "נשים ואוכל"- העוסק בהתמודדות עם אכילה רגשית. 
לנגד עיניה עומדת האמונה ביכולת ובכוח האנושי ליזום וליצור את מה שהוא מכוון אליו. 

מספר מצומצם של תמונות מהמפגשים שלנו.