53

הרצאות/סדנאות/השתלמויות.

ההרצאות והסדנאות שלנו נוגעות במספר תחומים:
תקשורת בינאישית, הנעה ליצירת שינויים, ארגז כלים לעולם הארגוני והתעסוקתי וחוסן אישי וארגוני.
הן הועברו בארגונים מובילים במשק, זהו מקבץ קטן מסדנאות והרצאות נוספות המותאמות לקהל היעד על פי צורכיהם.
ניתן להכנס גם לדף הכשרות/ארגונים ומוסדות ששם ההכשרות ייעודיות לארגונים.
לכל שאלה אנו  נמצאים לרשותכם!  
לדף המלצות לחצו כאן 

מיומנויות בתקשורת בינאישית והנעה לפעולה.

תקשורת מקדמת יחסים.

תקשורת מצוינת, פותחת דלתות בקלות, מותירה רושם מצוין ומאפשרת להעביר מסרים באופן ברור וממוקד ומעל לכל לייצר כימיה והשפעה מהירה. 
הבסיס לכל מערכת יחסים, בין אם היא במשפחה, במקומות העבודה בין הקולגות או עם הלקוחות  זו התקשורת. 

תקשורת מתחלקת לתקשורת בינאישית ותקשורת תוך אישית. 

סדנה זו נותנת כלים ומיומנויות מצוינות כיצד לייצר תקשורת שפותחת דלתות ומסייעת למנף קשרים, לשפר את עבודת הצוות, לפתוח את הלב ולחוש שייכות  ומעורבות בסביבת העבודה, מה שמסייע גם למינוף תהליכי עבודה ומגביר מעורבות ומוטיביציה.
 
תקשורת מקדמת יחסים מאפשרת
לזהות מהם הכפתורים שמקפיצים אותנו ואת האנשים סביבנו וכיצד לייצר כימיה מהירה וכיצד לטפל בהתנגדויות.

במהלך הסדנא המשתתפים יזהו את מרכיבי התקשורת מקדמת יחסים, יכירו את ההבדלים הקיימים בין סגנונות שונים של בני אדם וכיצד יוצרים חיבורים וכימיה מהירה עמם.  
המשתתפים יחשפו אל מימדי התקשורת המילולית והתקשורת שאינה מילולית (שפת גוף, אנרגיה ועוד) הם יכירו את מאיצי האנרגיה.
הם ילמדו לשים דגש על החוזקות שלהם ושל חברי הצוות וידעו לייצר קרקע פוריה לפתיחות ושיתוף פעולה מצוין.

לסיכום: המשתתפים יחשפו  למגוון רחב של שיטות שיאפשרו להם לייצר תקשורת מצוינת הן בסביבת העבודה עם הקולגות, עם המנהלים ועם הלקוחות ובחיי היומיום גם במעגל המשפחתי .  

המפגש כולל גם הדגמות ומשפר פלאים את עבודת הצוות.

מפגש שכולו חוויה עם כלים מאוד מגוונים מעולמות
 ה-NLP ,CBT, פסיכולוגיה חיובית ותפיסת תקשורת מקדמת יחסים וניסיון של עשרים שנה בהכשרות של עובדים ומנהלים בארגונים מובילים במשק. 

מפגש שמועבר בעשרות ארגונים עסקיים וממשלתיים כאחד ולקהל הרחב.   

האומץ לצאת לאור.

מפגש מעצים שנותן כלים כיצד לייצר את השינוי המיוחל.
הרבה מאוד אנשים רוצים לעשות שינויים בכל מיני תחומים וחוששים. החשש גורם להם להשאר באותו מקום מבלי שיהיו מסוגלים לזוז ממנו וכפועל יוצא נוצרת חוויה של תסכול,אכזבה ותחושה של חוסר כיוון ודרך. תחושה זו עלולה לעיתים לפגוע בערך העצמי.
הבנת המניעים שמונעים מאתנו לעשות את השינויים וחיבור אל מקורות הכוח הפנימייים והחוזקות שלנו בכדי לייצר את השינוי תסייע בהתווית הכיוון.
 המפגש מאפשר לקבל הבנות כיצד להתחיל לצעוד לקראת השינוי, מהם אבני הדרך לכך וממה כדאי להמנע. 
המפגש מאפשר לפתוח צוהר להבנה כיצד יוצאים מאיזור הנוחות אל אותו שינוי .     

ארגז כלים לעולם הארגוני והתעסוקתי.

D30_4151

סדנה: STORYTELLING,עמידה מול קהל והעברת מסרים.

במהלך היום אנחנו פוגשים אנשים רבים בסיטואציות שונות ונדרשים להעביר מסרים, הדרך בה אנו מדברים ומציגים את עצמינו משפיעה על  האינטראקציה עם האדם אשר עמו אנו מנהלים דיאלוג.   
הפחד השני בעולם הנו פחד קהל, התמודדות עמו מעצימה ומחזקת את הביטחון העצמי ויוצרת תחושת מסוגלות עצמית גבוהה .
בסדנה המשתתפים יקבלו כלים ומיומנויות כיצד לספר נכון את הסיפור שלהם ולהעביר את המסרים. כיצד להעביר מסרים פרונטליים ממוקדים לקהל היעד, הכרות עם שפת הגוף ומרכיביה, המשתתפים יחזקו את הביטחון בהעברת הסיפור שלהם,הם ילמדו מתודות, מודלים וטכניקות בהעברת מסרים.
במהלך הסדנה יהיו סימולציות ותרגולים רבים.
המשתתפים יצאו מהסדנה מועצמים ועם יכולת להעביר את הסיפור שלהם באופן ברור ורותם. 
 

סדנת: מצוינות בשירות ומכירה.

במהלך השנים ליווינו מאות עובדים ומנהלים בארגונים לשיפור תהליכי השירות והמכירה ובפרט כיצד לייצר מערכות יחסים מצוינות עם הלקוחות הן בשירות מגיב והן בתהליכי המכירה. ההכשרות שמות דגש על שיטות מכירה מתקדמות על פי תפיסת "תקשורת מקדמת יחסים ושיטת המניעים" ועל הבניית SLA ארגוני גבוה הכולל מדדים אפשריים לביצוע התפקיד, בינהם קיצור זמני תגובה ללקוחות, עבודה מתוך יחס אישי והוגן ומתן מענה מקצועי ואדיב העונה לצורכי הלקוחות.  

ביצוע תהליכי מכירה הנתמכים בשירות איכותי העונה לצורכי הלקוחות יצליחו לייצר לקוחות מרוצים.
אנחנו שמים את השרות במרכז ומקדמים בעזרתו את המכירות. 
במהלך השנים תהליכים אלו יצרו שביעות רצון גבוהה, מצוינות בשרות והעלאת המוטיבציה בקרב העובדים והמנהלים. 
התהליך מתבצע על ידי הדרכות, סדנאות, צוותי שיפור, ליווי אישי והטמעות בשטח.
אתם מוזמנים ליטול חלק בשינוי שאנו עורכים בתפיסת השירות והמכירה בקרב העובדים והמנהלים ולייצר שביעות רצון גבוהה בקרב העובדים והלקוחות. 

2

סדנה: ניהול זמן, ניהול עצמי וניהול משימות ולחצים באופן ייחודי ואפקטיבי.

ניהול זמן אפקטיבי מתחיל בניהול עצמי וממשיך בניהול המשימה והעובדים.
מיומנויות נכונות לניהול הזמן מסייעות להיות אפקטיבים, ממוקדים ובעלי יכולת למגר את בזבזני הזמן
ולהתמודד בצורה מיטבית עם  הלחץ שאליו אנו חשופים במציאות‭ ‬היומיומית,לחץ‭  ‬"האורב"‭ ‬לנו‭ ‬ומנהל‭ ‬אותנו‭ ‬שעות‭ ‬נוספות‭. ‬לחץ‭ ‬ומתח
(‬The Stress Response‭) ‬
הם‭ ‬תגובות‭ ‬דחק‭ ‬של‭ ‬הגוף  והם  גם אחד מהגורמים שיכולים להפריע לניהול אפקטיבי של הזמן.

כאשר‭ ‬אנו לא‭ ‬מנהלים‭ ‬את‭ ‬התגובות‭ ‬כהלכה‭ ‬הן‭ ‬עלולות‭ ‬ליצור‭ ‬נזקים‭ ‬רבים, ‬בינהם‭ ‬נזקים‭ ‬פיזיים, ‬רגשיים ‬ומקצועיים. ‬
סדנה ייחודית שנותנת כלים מעשיים וייחודים שמסייעים לניהול נכון של הזמן ושל המשימות ואפשרות לפעול אחרת תוך כדי שינוי תפיסת העולם ביחס לניהול זמן.   

סדנה:MyJump לקריירה

סדנה ייחודית למי שמחפש את דרכו בעולם התעסוקה.
הן לשכירים הרוצים ליצור שינוי, ליזמים הרוצים לפתוח עסקים, או לבעלי עסקים בתחילת דרכם.
כלים להצלחה בעולם התעסוקתי.

חוסן אישי וארגוני

מפתחים חוסן אישי ומקצועי-"שמים דגש על היש"

מטרת הסדנה לאפשר למשתתפי הסדנה לפתח מנהיגות אישית וחוסן אישי ולעבור תהליך משמעותי  תוך כדי זיהוי העוצמות הקיימות בתוכם.  

הסדנה משלבת כלים ומיומנויות מעולם ה-NLP, מתפיסת תקשורת מקדמת יחסים, הפסיכולוגיה החיובית ומיינדפולנס. 
הסדנה מאפשרת  למשתתפים לקבל כלים שיסייעו להם בעבודתם השוטפת ובחיי היומיום, בקבלת החלטות
בהגדרת המטרות שהם רוצים להשיג וכיצד לנהל שיח פנימי אפקטיבי ומקדם וכמובן כיצד לייצר וויסות רגשי וויסות ממתחים ולחצים ועוד.

הסדנה מאפשרת הסתכלות פנימית תוך כדי הנעה לעשייה הלכה למעשה. ZOOM IN-ZOOM OUT. 
בכדי ליצור את מה שאנו רוצים עלינו להיות במודעות ומחוייבים למטרה וכן משוחררים מקולות סותרים וקונפליקטים פנימיים המעכבים אותנו מלהשיגה.
סדנה ייחודית שיוצרת סינרגיה בין הצוותים ומקנה כלים אישיים וקבוצתיים כאחד. 
 הסדנה הועברה לצוותים רפואיים בבתי חולים, במסגרות חינוכיות ובארגונים עסקיים.  

תמונה מהכנס ים המלח

אודות המנחה

דניאלה איילה חסקלוביץ בעלת משרד היעוץ וההדרכה MYJUMP
המכשיר עובדים ומנהלים בארגונים מגוונים במשק
ובעלת קליניקה פרטית לטיפול רגשי התנהגותי.
דניאלה נמנתה מעל לעשור בין מנחי 
ומרצי בית הספר  למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה "תפנית"
ובין מרצי הקורסי
ם 
לתקשורת עסקית ביחידה ללימודי חוץ של אוניברסיטת תל אביב עד שנסגרה וכן חלק מסגל המרצים של המכללה האקדמית הדסה ירושלים. 
דניאלה נמנית בין מרצי ויועצי מעוף, הרשות לעסקים קטנים ובינוניים מטעם משרד הכלכלה .

כמעט שני עשורים דניאלה מלווה עובדים ומנהלים בארגונים מובילים במשק בהדרכות (המלצות ניתן לראות בדף ארגונים ממליצים), מלווה  אנשים פרטיים הנמצאים בצמתי קריירה.
ובמסגרת הקליניקה מטפלת במבוגרים,בני נוער וילדים.
בשנת 2002 יצא לאור ספרה "נשים ואוכל"- העוסק במערכות היחסים שלנו עם האוכל בהיבט הריגשי. 

לנגד עיניה עומדת האמונה ביכולת ובכוח האנושי ליזום וליצור את מה שהוא מכוון אליו.     

מספר מצומצם של תמונות מהמפגשים שלנו.